Nakon 20 godina, virtuelni bend je ostvario svoj najdublji povratak – povratak koji će ih odvesti u Veliku Britaniju, Irsku i Evropu 2026. godine. I ovoga puta, fanovima širom sveta – na ovim scenama i van njih – omogućen je pristup događaju koji će verovatno dugo pamtiti.
Kada je reč o nastupima Gorillaz-a koji prkose žanrovima, sve je dozvoljeno u hip-hopu, roku, dabu i skoro svemu ostalom u šta ih možete kategorisati, još od osnivanja virtuelnog benda 2000. godine. Moglo bi se reći da je kolektiv koji je stajao iza ova četiri animirana lika svaki svoj album pretvorio u eksperiment uživo i sada je te nastupe uživo podigao na novi nivo u halama širom Velike Britanije, Irske i Evrope. Ali bez obzira na žanrovsku kutiju u kojoj se najbolje osećate, mi ovaj šou nazivamo jednim od najupečatljivijih živih nastupa 21. veka. Bilo da bend pamtite po njegovom revolucionarnom alternativnom hip-hop zvuku ili ste jednostavno znatiželjni o najnovijim globalnim ritmovima sa kojima su se igrali na nedavnim albumima, 2026. godina će dodati još jedno poglavlje ovoj izuzetnoj priči. Ulaznice za ovaj događaj biće dostupne 21. novembra 2025. godine u 10 ujutro. Među potvrđenim lokacijama gde možete videti bend su BP Pulse Arena, First Direct Arena u Lidsu, Utilita Arena Cardiff i Motorpoint Arena Nottingham. Ako živite u Irskoj, možete ih čuti uživo u 3Areni u Dablinu. Ako idete na Primavera Sound u Barseloni sledeće godine, možete ih uhvatiti i tamo, u Parc del Fòrum.
Turneja „This Is ALIVE!“ dovodi Gorillaz na više lokacija širom Velike Britanije, Irske i Evrope tokom 2026. godine. Nastupi omogućavaju publici da doživi kombinaciju virtuelnog i fizičkog prisustva. Okruženi su ogromnim projekcionim ekranima koji bacaju animirane likove – „članove“ benda – u njihovu sredinu sa virtuelnim prisustvom ili fizičkim prisustvom na sceni umetnika koji oživljavaju likove benda.
Dakle, šta možete očekivati od šoua „This Is ALIVE!“? Za početak, to nije vaš tipičan koncert. Za razliku od drugih bendova, mesta gde bend svira nude multimedijalno iskustvo za publiku. I to je posebno nepredvidivo. Bend je poznat po tome što dozvoljava gostujućim umetnicima da svojim prisustvom doprinesu pesmama na sceni – isto prisustvo koje gosti, čini se, unose u ritmove.
Bilo da je reč o čistom prisustvu ili njihovom virtuelnom prisustvu koje govori kroz ogromne postavke na ogromnim mestima u kojima bend voli da svira, to je iskustvo koje nije samo za fanove već, čini se, inspiriše (a možda čak i plaši) roditelje fanova. Svaki nastup donosi novu formu poznatim pesmama i omogućava bendu da izrazi zanimljive pravce u kojima se njihova umetnost razvijala. Predstojeći nastupi u arenama obećavaju – na prepoznatljiv način benda – mnogo više od iskustva koje se može dobiti slušanjem snimka. Jedno čvrsto pravilo će važiti: u ponovnom kreiranju onoga što je snimljeno u studiju na živom nastupu, bend i izvođenje obećavaju intenzivno iskustvo onoga što pesma „znači“ u ovom trenutku. Zašto ići da vidite bend kako nastupa u areni? Zato što su podigli i osvojili arenu kao prostor; zato što je arena, na neki način, njihova. Ta intimnost je bila snažan izraz onoga u šta su nas vlasti najviše htele uveriti nakon Rock Werchter prošle godine: da arena može biti udobno mesto za ljubitelja muzike i da pojačano pojavljivanje na festivalu takođe može biti. Ova veza sa udobnošću i sa osobom fana olakšana je snagom sistema zaštite kupaca i verifikacije ulaznica na sekundarnom tržištu.
6/3/2026: Primavera Sound Barcelona 2026 Pass Карте
7/2/2026: Rock Werchter 2026 Festival Pass Карте
7/4/2026: Rock Werchter July 4 Карте
8/13/2026: Way Out West Festival Pass Карте
8/15/2026: Way Out West Festival with Gorillaz Карте
Tottenham Hotspur Stadium Карте
M&S Bank Arena Liverpool Карте
Motorpoint Arena Nottingham Карте
Godine 1998, muzičar Damon Albarn i crtač Jamie Hewlett zamislili su virtuelni bend. Ovo je bila i satira na stvaranje pop-superzvezda i okvir za veće ambicije. Koncept: četiri fiktivna muzičara sa lažnim pozadinskim pričama, žive u lažnom studiju (Kong), sviraju lažnu muziku. Realnost: nešto potpuno čudnije i divnije.
Prvi album Gorillaz-a (2000) je hrabar upravo zato što je to trip-hop projekat sa hip-hop pretenzijama koji izvodi rok projekat sa pank držanjem. Pomislili biste da bi to bila užasna ideja, ali zapravo Gorillaz stvara uzbudljivo vizualnu muziku. Spotovi ne bi trebalo da zasene muziku. „Dare“ je preplavio etar, zadržavajući umetničku iskrenost, pokazujući da eksperimentisanje u produkciji i pop doseg nisu međusobno isključivi.
"Plastic Beach" stavlja fokus na saradnju, sada već čuvenu "Plastic" in-studio saradnju koja se odvijala tokom stvaranja albuma. Postave pesama iz tog doba govore same za sebe. Ipak, produkcija albuma će imati najozbiljniji uticaj. Slušanje, slušanje po prvi put, je čin koji će se više puta ponoviti u mislima.
Odbijanje projekta da se pridržava bilo kog predvidivog stila ili seta tonova uspelo je da zadrži stvaraoce i publiku angažovanima u beskrajnom činu ponovnog osmišljavanja.
Vreme kada ulaznice za pojedinačne koncerte kreću u prodaju varira u zavisnosti od mesta i tržišta, ali ti datumi se obično najavljuju nekoliko meseci pre nastupa. Najavljuju se koncerti i njihovi određeni gradovi domaćini. Ulaznice se obično puštaju u tri talasa, sa mogućnostima pretprodaje za članove fan klubova, vlasnike kreditnih kartica ili članove mesta pre javne prodaje. Poznavanje ovih prozora pretprodaje je ključno. Praćenje zvaničnih društvenih mreža benda i prve najave sa lokacije uveliko povećava šanse za dobijanje ulaznica tokom ovih prozora za primarnu transakciju po nominalnoj vrednosti.